1. Dobry wieczór

Nie, to nie jest błąd. Jeśli nie chcesz rano w panice biegać po domu w poszukiwaniu skarpetek do pary z gorącym żelazkiem w jednej ręce i suszarką do włosów w drugiej,  zadbaj o udany poranek już wieczorem dnia poprzedniego. Przede wszystkim wyśpij się!

 

Dobry sen
Autor: Adam Red Cedro

Muzykoterapia
Dobry sen CD

Zrozumieć sen
Autor: Julian Brudzewski

Zmęczenie nie pomaga w myśleniu i nawet tak prozaiczne czynności jak dobór stroju czy zaplanowanie drogi do pracy okaże się ponad twoje możliwości. Wypoczęty będziesz gotowy do działania. Ale będąc już przy wieczorze, warto przed snem przygotować sobie wszystko, co będzie nam niezbędne do bezstresowego wyjścia z domu. Strój, mapę dojazdu, a może nawet drugie śniadanie do pracy.

2. Ruch

Skoro kwestie logistyczne załatwimy wieczorem, rano możemy skupić się wyłącznie na tym, aby dzień był dobry.  Warto dodać sobie energii. Włącz ulubioną muzykę (ale z tych szybszych, ballady zostaw sobie na wieczór) stań przed lustrem, weź dezodorant zamiast mikrofonu i śpiewaj, tańcz, skacz, wariuj. Wysiłek fizyczny wyzwala endorfiny, czyli hormony szczęścia. To sprawia, że chce nam się działać.

Fitness Beat CD – Mateusz Jarosz
Mateusz Jarosz

Domowy fitness. Zapomnij o siłowni
Autor: Scott Tudge

Szczęście
Robert Biswas-Diener Ed Diener

Przepis na bieganie
Autor: Małgorzata Majewska

3. Kawa? Czemu nie, ale najpierw woda!

Kawa, kawusia. Wiecie, że są takie ekspresy z aplikacją, że tu dzwoni budzik, a tam robi się kawa? Chciałoby się krzyknąć: Nobla dla tego, kto to wymyślił. Ale! Jeśli naprawdę zależy ci na udanym poranku i dobrym samopoczuciu, nie zaczynaj od niej dnia. Twój organizm będzie ci bardzo wdzięczny, jeśli po przebudzeniu wypijesz szklankę ciepłej wody z cytryną. W ten sposób go nawodnisz. Kawa z rana ma dokładnie odwrotne działanie.

Woda Zdrowie i życie Fakty i mity
Autor: Iwan Nieumywakin

Woda jest najlepszym lekarstwem
Autor: Anita Hessmann-Kosaris

Zdrowa woda
Autor:
Sonia Lucano.

4. Śniadanie

Najlepiej, żeby było zdrowe, ale skoro mowa o radosnym poranku powinno być też smaczne. A tak naprawdę ważne, żeby w ogóle było. To zatrważające od ilu osób można usłyszeć „nie jem śniadań”. A może ty tez wyznajesz taką zasadę? Że nie ma czasu, że rankiem brak apetytu i przecież można zjeść od razu w pracy, względnie po drodze? W takim razie zmień nawyki. Wypij choćby koktajl lub zjedz sałatkę. Poczujesz różnicę.

Śniadania Na dobry początek Outlet
Marta Dobrowolska-Kierył

Irlandzki
koktajl

Autor:
Gosia Brzezińska

Księga
soków

Autor:
Michael T Murray

Smoothie Dieta koktajlowa
Autor: Chantal-Fleur Sandjon

5. Książka na drogę

Dojazd do pracy zajmuje ci kilkadziesiąt minut? I świetnie. Podroż komunikacją miejską to świetna pora, by nadrobić czytelnicze zaległości. Więc pakuj książkę w torbę i w drogę.

Cytrynowy chleb z ziarnkami maku
Autor: Cristina Campos

Początek
Autor:
Dan Brown

Gwiazdy, które spłonęły
Autor:
Melissa Falcon Field

Dojazd do pracy zajmuje ci kilkadziesiąt minut? I świetnie. Podroż komunikacją miejską to świetna pora, by nadrobić czytelnicze zaległości. Więc pakuj książkę w torbę i w drogę.

 

Prawda, że proste? Skorzystaj z naszych porad i ciesz się dniem.

 




ZOSTAW ODPOWIEDŹ